Bokbloggsjerka 6-9 april

Påskhelgens  undrar Hur arrangerar du dina böcker? Efter färg, form, författare, genre etc?

 Ja, hur ska man arrangera sin bokhylla? Jag har några bokhyllor och jag har min egen ordning i varje hylla, men generellt så har jag mina böcker i storleksordning och gärna samma författare sidan om varandra. Problem uppstår om en författare har flera böcker som är i olika format då kan dom inte stå sidan om varandra ( i-landsproblem). Har är en liten bild på en av mina bokhyllor. Har nyligen införskaffat en pocket-stringhylla i vitt ( designtoget) som jag är mycket nöjd med. Faktaböcker står på egen hylla, och ”får inte” blandas med romaner. Drömmen vore såklar ett eget litet bibliotek, eller en platsbygd bokhylla ända upp till taket med tillhörande stege så att man kunde klättre omkring och botanisera bland sina böcker 🙂

4 thoughts on “Bokbloggsjerka 6-9 april

Kommentera

