Sommarpratarna 2012

Idag kom äntligen listan med årets sommarpratare som ska medverka i Sommar i P1, www.sr.se/sommar

Efter att ha kollat in listan lite snabbt så ska jag försöka att lyssna på följande (och om jag missar programmet, så laddar jag ner det, vilken lyx J ). Jag kommer säkert att lyssna på ännu fler, men detta är min ”prio-lista” om man får säga så

Anja Pärson 23 juni

Jo Nesbø 26 juni

Emma Wiklund 3 juli

Daniel Sjölin 6 juli

Björn Lindblad 18 juli

Jan Lööf 19 juli

Christer Björkman 26 juli

Märta Tikkanen 5 augusti

2 thoughts on “Sommarpratarna 2012

  1. Just det, ladda ner är ju en strålande ide! Brukar alltid missa de sommarpratare jag vill lyssna på. Christer Björkman tror jag kan bli himla kul och Märta Tikkanen är jag nyfiken på.

    • Förra sommaren laddade jag ner ganska många och det är helt suveränt. Lite svårt att passa in programmet annars, man får ju hänga med i barnens tempo på sommarlovet, och de gillar ju stranden bättre än P1 🙂

Kommentera

