Semesterläsning

Nu har jag äntligen semester och det är härligt! Ta det lugnt och njuta av lediga dagar och inga tider att passa.

Läsa böcker hör verkligen semestern till och det är just vad jag ska göra. Har senaste veckorna läst ut Drömbokhandeln och Den allvarsamma leken, och recensioner kommer senare.

Jag är inte så svag för deckare, och det mest för att jag tycker det blir lite för otäckt med alla detaljbeskrivningar av mord och våld, men på något vis brukar jag alltid konsumera minst en deckare på semestern. Just nu har jag börjat läsa Höstoffer av Mons Kallentoft, hunnit ca 100 sidor. Boken är spännande men jag vet inte om jag gillar polis Malin Fors. Får plöja boken och bilda mig en uppfattning av polis Fors, men just skulle jag vilja säga till henne: ”Skärp dig!”

20120705-221110.jpg

One thought on “Semesterläsning

Kommentera

