Bra helg!

Nu är det måndag igen och jag kan bara konstatera att det varit en bra helg. Fint väder i södra Sverige. Jag hann med en hel del trädgårdsarbete, att fotografera lite, vara gäst på ett födelsedagskalas, äta hämtpizza och läsa ganska mycket. Vad läste jag då? Jo, jag har läst Huset vid Flon som är min första bok som jag ska läsa i Tre på Tre utmaningen. Nu har jag ca 70 sidor kvar innan det är dax för nästa septemberbok som blir min vinstbok Som om jag frågat av Johanna Lindbäck ( vann den i en utlottning förra veckan, oj vad glad jag blev). En annan bok som jag tänkte läsa under September är Bumerang av Tatiana de Rosnay och kanske också Glöm inte minnet av Dr Nisse Simonson. Detta är min lilla läsplan för september, får se om jag håller mig till den eller om jag faller för någon annan bokfrestelse.

Kommentera

