Baka baka kaka

Muffins har jag bakat många gånger men aldrig gett mig på att baka något så modernt som cupcakes. Men nu ska det bli av, för i helgen när jag var förbi på det nyöppnade köpcentret Emporia så passade jag så klart på att spana in en av bokhandlarna och då föll mina ögon på en söt liten kakbok om just Cupcakes och muffins. Jag kunde inte motstå frestelsen att köpa den och nu ligger den här och väntar på mig. Jag ska bara ta mig till mataffären först och inhandla florsocker och karamellfärg, så ska jag baka cupcakes i helgen med härlig rosa och ljusgrön spritsad glasyr. Blir det någorlunda hyfsat resultat så blir det en bild på bloggen. Wish me luck 🙂

One thought on “Baka baka kaka

Kommentera

