Månadssummering November

Jag vill så mycket men hinner varken allt eller hälften. Ta bara november månad som ett färskt exempel. Det finns så många härliga böcker som jag skulle vilja läsa men verkligheten och jag drar inte riktigt jämt, så med facit i hand så läste jag fyra böcker under november. Dessa böcker läste jag:

Surt sa räven om rabarberna – Karin Brunk Holmqvist

Sju jävligt långa dagar – Jonathan Tropper

Varför vara lycklig när du kan vara normal – Jeanette Winterson

Oktober i fattigsverige – Susanna Alakoski

Nu är vi inne i julmånaden som för min del innebär några extra lediga dagar och vem vet, kanske kommer denna extra ledighet även innefatta lite extra lästid.

Kommentera

