Julklappstips till tonåringen

Det är väldigt roligt att hitta en ny favoritförfattare och i år har jag ”upptäckt” Johanna Lindbäck. Tidigare i år läste jag En liten chock ( läs mer om det här) och Som om jag frågat ( läs mer här) och just nu sitter jag uppkrupen i soffan och läser Min typ brorsa och är fast i boken. Johanna Lindbäck kan verkligen fånga sina läsare och hennes böcker passar för såväl tonåring som vuxen. Böckerna innehåller bland annat  ingredienserna relationer och känslor ur ett tonårsperspektiv. Vet du inte vad du ska ge tonåringen i julklapp så kan jag varmt rekommendera en bok av Johanna Lindbäck.

5 thoughts on “Julklappstips till tonåringen

  1. Jag läste om Välkommen hem och Min typ brorsa förrförra veckan. De är mina två favoriter men de andra är också väldigt bra. Och det bästa är att hennes böcker passar både till tonårstjejer och tonårskillar.

Kommentera

