Tyskt tema

Jag har  nyligen gått med i en bokcirkel och i veckan som gick var jag på första träffen. Det var väldigt trevligt att får träffa nya människor, få lite boktips och bara sitta ner och prata, dricka te och ha det trevligt. Tanken är att vi ska träffas cirka en gång per månad och till de två nästkommande gångerna har vi valt tyskt tema. Först ut är Siddharta av Hermann Hesse och till gången därpå ska vi läsa Fritt fall av Julia Zeh.

Jag har ännu inte börjat läsa Siddharta, men jag känner att jag måste ta tag i det relativt snart.9185849413

9174292374

4 thoughts on “Tyskt tema

Kommentera

