Bokbloggsjerka 25-28 januari

jerka11Det är helg och det betyder dags för bokbloggsjerka. Denna vecka undrar Annika om :  Är du 100% ärlig i dina recensioner/omdömen?

Ja, det tycker jag nog att jag är. Om jag tycker väldigt mycket om boken så skriver jag det, och gärna också på vilket sätt som jag tycker om den på. Om boken däremot inte alls faller mig i smaken, jag kanske tycker att den är rent ut sagt dålig, då försöker jag att förmedla detta med väl valda ord, och inte skriva urkass eller kanske rentav skitdålig, utan kanske istället välja andra ord som tex boken tilltalade inte mig, föll mig inte i smaken etc. Så gör jag, och jag tycker det snuddar vid 100% ärlighet.

2 thoughts on “Bokbloggsjerka 25-28 januari

Kommentera

