Tar ledigt en vecka

Nu tar jag ledigt en vecka och det betyder stiltje här på bloggen. En vecka i solen IMG_1145och inga tider att passa. Vi ska bara ta dagen som den kommer vilket betyder sola, bada och äta gott. Och självklart, läsa en och annan bok. Jag vet att många av er bloggar från sina semestrar eller förinställer några inlägg under semestern, men jag har ännu inte hunnit dit. Jag hade i åtanke att förinställa några inlägg, men så kom tidsbrist emellan och så därför blir det antingen ingen eller väldigt väldigt låg aktivitet här på bloggen den närmaste veckan. Hoppas ni har överseende med detta.

Men nu stänger jag resväskan och säger på återseende! Är tillbaka nästa helg.

4 thoughts on “Tar ledigt en vecka

  1. Vad mysigt det låter med sol och semester! Här vräker snön ner och jag hinner nästan inte ens skotta klart innan det är dags igen. Här är det också sportlov så snö och kallt en vecka till är ok men sen vill jag ha vår!

Kommentera

