Gör läxan

Jag går ju som bekant på en skrivkurs, och i måndags var det lektion 2 ( av 8). Lika trevligt som första gången. Jag är riktigt peppad nu eftersom jag fick väldigt bra respons på min text av både kursdeltagare och av kursledaren.

Efter förra lektionen fick vi en ny läxa. Vi ska skriva en text med fokus på miljöbeskrivning och deadline för inlämning är på onsdag. Hemuppgiften får vara max 3 A4 sidor.

Jag började häromkvällen lite lätt och försöker att skriva färdigt den i eftermiddag. Fick plötsligt lite tid för mig själv efter att ha skjutsat dottern till ett kalas i andra delen av stan, så istället för att köra hem och stressa tillbaka efter två timmar, så har jag satt mig på ett café, beställt vaniljbulle och te och skriver på min läxa. Väldigt tillfredsställande. Imor

20130302-134819.jpg

Kommentera

