Månadssummering Februari

Min månadssummering för antal lästa böcker i Februari  är minst sagt mager. Jag läste bara 3bild xxx(5) böcker, trots att jag hade en vecka semester också. Men så kan det bli.

Dessa 3 böcker läste jag:

Min Kamp 3 av Karl Ove Knausgård

Ta hand om min mor av Kyung-Sook Shin

Little Bee av Chris Cleave

Till denna magra lilla lista bjuder jag på en bild med snödroppar, som jag hittade på tomten igår. Ger hopp om våren!

 

One thought on “Månadssummering Februari

Kommentera

