Sommarläsning

Nu drar det ihop sig till semestern och som bokmal funderar jag lite på hur jag ska lägga upp min sommarläsning. Ska jag ta en oläst hög från mina hyllor och beta av den, ska jag koncentrera mig på att beta av hyllvärmarna eller ska det bli en massa spontanläsning?

Efter lite funderande fram och tillbaka så tror jag att jag ska välja ut några böcker från hyllan ( och däribland får även några hyllvärmare ingå) och så ska det bli en massa spontanläsning också. Vi ska vara hemma under större delen av sommaren i år ( pga av att vi ska måla om i huset) och då känns det bra att ta en liten promenad till vår lokala lilla bibbla och låna någon god bok när andan faller på ( eller när jag tröttnat på att måla t ex…).

Det kommer bild längre fram på vilka böcker jag ska försöka att läsa från min bokhylla.

IMG_0520

Kommentera

