Lite tight just nu

Lite tight på läsfronten just nu. Från bibblan har jag lånat Ryssar är såna som gillar björkar och det är ett 14-dagars lån, och nästa vecka är det träff med trevliga bokcirkeln och tills dess ska jag hinna läsa Allt går sönder av Chinua Achebe som jag ännu inte börjat på. Så det är lite tight att få ihop det, och vill definitivt inte komma till bokcirkeln utan att ha läst ut boken, och vill inte behöva lämna tillbaka mitt 14-dagars lån utan att ha läst ut den. Denna ständigt sinande lästid….

Det är ju val nästa år som bekant, undra om man kan rösta fram mer lästid åt bokmalarna; hade passat mig perfekt 🙂

Trevlig onsdag alla!

Kommentera

