…också på Instagram

Jag har varit på Instagram en tid men inte direkt ”skyltat” med det. Kanske är dags för det nu. Om ni vill titta på mina bilder på Instagram letar ni bara upp #finakristina eller följer länken #finakristina

Jag ska se om jag kan få till det med en liten instagrambox i sidopanelen; så blir det bara att klicka på den. Den kommer förhoppningsvis inom snar framtid. Jag och tekniken går inte alltid ihop, men med lite envishet så brukar det lösa sig.

Vad heter ni på instagram?

 

2 thoughts on “…också på Instagram

Kommentera

