Läsmål för 2014

Ett nytt år innebär att det är dags att sätta upp mål för nya året. Jag har alltid gillat att göra mål för mig själva och de senaste åren har jag haft bland annat haft läsmål.

För 2014 blir mitt läsmål att läsa minst 30 böcker.
Det är något mindre än förra året men för stunden känns 30+ mest realistiskt. Senaste månaderna har jag hamnat i en liten lässvacka, som jag inte riktigt har tagit mig ur, men hoppas att den försvinner snart.
Just nu är jag och familjen på en 4 dagars utflykt till Stockholm och jag hoppas kunna få läs lite på tåget i en av julklappsböckerna; För mycket lycka av Alice Munro .

Sprang förbi Pocketshop på Malmö C och bara synen av alla fina böcker borde kunna bota alla lässvackor.

20140102-092811.jpg

Kommentera

