Bokbloggsjerka 9-12 mars

Bokbloggsjerka hos Annika . Utmaningen lyder:

Nu ger jag dig ett virtuellt presentkort värt 1000 kr. Vilka böcker skulle ligga i din korg när du väl har kommit fram till kassan?

Jag skulle börja med att plocka åt mig  Det stora huset av Nicole Krauss. Därefter skulle jag överlägga med mig själv om det inte vore på tiden att förbättra min fotografering ( det är det!) och då skulle jag plocka med mig Scott Kelbys tre delar om Digitalfotografering ( jag har tjuvläst dom lite i bokhandeln, men nu skulle jag verkligen köpa dom). Sen finns det lite pengar kvar att spendera och med tanke på en sommarsemester som ligger några månader fram, och som ännu inte är planerad, skulle jag unna mig Upplev Sverige; en guide till upplevelser i hela landet av Mats Ottosson och hoppas på fantastiska semestertips. Hmm, nu har jag lite  pengar kvar som med nöd och näppe räcker till en telgelstensroman, och då plockar jag på mig Frihet av Jonathan Franzen. Sen är det bara att önska sig rejält med lästid 🙂

7 tankar på “Bokbloggsjerka 9-12 mars

  1. Oj, vad förståndiga böcker du väljer… du har rätt, fackböcker är ju riktigt dyrt, det borde man ju passa på att köpa om man skulle få 1000 kronor 🙂

  2. Pingback: Virtuell shopping gav mersmak… « BokBild

Lämna en kommentar