Vaknat ur dvalan!

IMG_3991Nu har jag äntligen vaknat ur min bokbloggaradvala och tänkte försöka mig på att blogga lite igen. Det senaste halvåret har jag haft ett lugnt lästempo men läst flera bra böcker som varit mycket bra bland annat Solviken, Än klappar hjärtan och Innan floden tar oss. I sommar tänkte jag läsa Min kamp 5 och eventuellt Min kamp 6, men jag lovar inget. Jag kommer att ta det lugnt och det kan tidvis bli glest mellan inläggen men jag har verkligen saknat att blogga om böcker. Jag gillar att fota väldigt mycket och även att skriva lite annat som inte är bokrelaterat så jag har även försökt mig på en ny blogg som heter finakristinablog och för den som känner för det få gärna kika in. Det är inte för att jag ska ”dra trafik” utan bara för att jag ville prova att blogga om annat också. Blir ju lite begränsat med ämnen på en bokblogg.

Igår njöt jag i soffan av nya numret av Vi Läser. Fastnade för artikeln om Christine Falkeland. Har aldrig läst något av henne men det ska jag definitivt ändra på. Blev intresserad av att hennes sätt att skriva i jagform som framkommer i artikeln.

bild (2)

2 tankar på “Vaknat ur dvalan!

Lämna en kommentar