Bokbloggsjerka 21-24 september

Jag har tyvärr hoppat över några av de senaste bokbloggsjerkerna, av den enkla anledningen att det vanliga livet har få gå före bloggvärlden. Men, denna vecka vill jag verkligen vara med (är dessutom ledig idag). Annika vill att vi Berättar om en bok (eller flera) som du har fått, lånat, köpt, etc. den här veckan.

Jag har två bibblolån som jag lånat relativt nyligen och ska börja på Colombes granne av Tatiana de Rosnay i eftermiddag hade jag tänkt . Tatiana de Rosnay har blivit en favoritförfattare för mig.

Nästa bok som väntar på mig är Doris Dahlins självbiografi som heter Skammens boning. Den ska bli intressant att läsa. Har tidigare läst Till Mamma på Mors dag av Doris Dahlin, och den gillade jag väldigt mycket.

14 tankar på “Bokbloggsjerka 21-24 september

Lämna en kommentar