Bokbloggsjerka 24 -27 maj; läsa om ?

jerka11Det är helg och det betyder bokbloggsjerka. I helgen jerka undrar Annika om Brukar du läsa om böcker?

Mitt svar på den frågan blir ganska kort. Nej, och anledningen till att jag inte läser om vissa böcker är tidsbrist. Det finns så många andra böcker som jag vill läsa istället så de böcker som jag vill läsa om får helt enkelt stå tillbaka.

Men, den dag jag helt plötsligt får en massa tid över till att läsa om böcker så står följande på tur: Låt Tistlarna brinna av Yasar Kemal och Stockholmsserien Mina Drömmars stad av Per-Anders Fogelström

10 tankar på “Bokbloggsjerka 24 -27 maj; läsa om ?

  1. Håller helt med dig! Jag har så mycket olästa böcker som väntar på mig, så jag tycker inte jag har tid att läsa om. Men när jag blir pensionär, då ska jag läsa om alla mina favoriter!

Lämna en kommentar